راهنمای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن

دکوراسيون آشپزخانه هاي مدرن و کلاسيک تا حدود بسيار زيادي توسط نوع، مدل و رنگ کابينت آشپزخانه مشخص مي شود. از طرفي دکوراسيون خود آشپزخانه تاثير زيادي بروي روحيه و حالت اعضاي خانواده خواهد گذاشت زيرا شايد بشود آشپزخانه را دوست داشتني ترين مکان خانه دانست. بهرحال ما زمان زيادي را در آشپزخانه به آماده کردن غذاهاي خوشمزه مي پردازيم و به همين وسيله خاطراتي را با بودن در کنار افرادي که دوستشان داريم ايجاد مي کنيم.

بر کسي پوشيده نيست که طراحي آشپزخانه و حتي بازسازي آن هزينه بسيار زيادي را در پي خواهد داشت اما اگر کابينت هاي آشپزخانه تان در حالت خوبي قرار دارند، رنگ کردن آنها يک راه بسيار مناسب و کم هزينه براي بخشيدن روحي تازه به دکوراسيون آشپزخانه و حتي خود خانه است. در اين مطلب با نمونه مدل هاي شيکي از کابينت هاي رنگ شده آشنا خواهيد شد که مي توانند منبعي خوبي براي الهام گيري شما باشند.
زماني که تصميم به رنگ کردن کابينت آشپزخانه خود مي گيرد، محدوديتي در انتخاب هاي خود نخواهيد داشت، شما مي توانيد فضاي آشپزخانه را با استفاده از رنگ سفيد و براق، روشن تر از هميشه کنيد يا اينکه از رنگ هاي برجسته و چشم گيري مانند لاجوردي استفاده کنيد حتي قادر خواهيد بود از ترکيب دو رنگ بروي کابينت هاي خود استفااده کنيد تا تني دوگانه به آشپزخانه داده باشيد.

براي مثال همانطور که در شکل زير مشاهده مي کنيد رنگ هاي سفيد و بژ تقريبا براي تمامي آشپزخانه ها مناسب هستند و با تمامي رنگ هاي ديوار و کاغذ ديواري ها در آشپزخانه به راحتي مچ مي شوند. به همين خاطر رنگ سفيد اغلب در الويت اول افرادي است که مي خواهند آشپزخانه خود را بازسازي کنند.