دکوراسیون مغازه لاکچری

صرف‌نظر از بحث زيبايي نماي هر مغازه، طراحي داخلي و فضاسازي آن نيز از اهميت قابل توجهي برخوردار است. افراد زيادي قرار است در طول زمان به مغازه شما مراجعه کنند. پس بي ترديد اتمسفر و حال و هواي دکور داخلي مغازه، تأثيري غيرقابل انکار بر روحيه‌ي آن افراد خواهد گزاشت.
فرقي نمي‌کند مغازه اي کوچک داريد يا مغازه اي با فضاي قابل توجه، يک طراحي دکور مغازه لاکچري و ايدآل مي‌تواند هرمغازه اي را به دنيايي متفاوت تبديل کند. حتي يک مغازه ي کوچک نيز به لطف تقسيم‌بندي و طراحي هنرمندانه، داراي فضاهاي متنوع و کاربردي‌تري خواهد شد.
از عنصر خلاقيت استفاده کنيد و ضمن بهتر کردن شرايط و افزودن امکانات بيشتر به مغازه ، فضاهاي دنج و راحتي را براي مشتري مهيا کنيد. در عين حال به عناصر زيبايي‌شناسي نيز توجه کرده تا به زيبايي و چشم‌نواز بودن نماي کلي دکوراسيون مغازه، کمک شاياني کند.
اگر دل‌تان يك دکوراسيون لاكچري مي‌خواهد بايد دنبال المان‌هاي خاص و طراحي هاي خاص باشيد طرحي که هم به منطقه اي که مغازه تان در آن است بخورد هم با طرحي متفاوت از هم صنفهايتان کاملا مجزا شويد (دکوراسيون فروشگاه)

روند طراحي فروشگاه
در تمام دنيا معماران حرفه اي هر کدام با روش خاص خود، روند طراحي مغازه را طي ميکنند، که روششان با آمدن پروژه هاي طراحي جديد دستخوش تغييرات مي شود.و با داشتن تجربيات زياد که با گرفتن طراحي هاي متنوع از مغازه و فروشگاههاي مختلف بدست آورده اند ميتوانند طرح هاي ناب و ايده هاي مختلف و زيبايي را اجرا کنند.
در اين راستا تمام طراحان کم سابقه که در ابتداي راه هستند نيز ميتوانند به موفقيت هاي چشمگيري برسند اگرکه مراحل طراحي داخلي مغازه را بشناسند و از آن پيروي کنند.
اولين مرحله ازطراحي دکوراسيون مغازه نيز کسب اطلاعات درمورد خواسته هاي کارفرماست. قبل از شروع طراح بايد بداند که موضوع طرح و صنفي که مغازه دارد چيست و چه کالايي را ميخواهد به نمايش بزارد؟! و کارفرما از فضاي مغازه خود چه توقعاتي دارد؟!استفاده کنندگان از فضا چه کساني هستند؟
آيا نمايندگي کمپاني خواصي است؟
خواسته هاي اصلي کارفرما کدامند؟
و هر سوال ديگري از اين راستا به طراح کمک ميکند تا طراحي مغازه اي که انجام ميدهد بسيار نزديک خواسته ي کافرما، بروز، کاربردي و زيبا باشد.