دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی

دکوراسيون اتاق پذيرايي سفيد را ميتوان دکوراسيون هميشه زيبا ناميد ما در طراحي دکوراسيون داخلي اتاق پذيرايي سفيد به راحتي ميتوانيد نشاط و زيبايي را با جديدترين متدهاي روز ترکيب کنيم و از زيبايي خانه خود لذت ببريم. در اين بين رنگ هاي مکمل مورد استفاده در اتاق پذيرايي سفيد نقشي اساسي در زيباتر به نظر رسيدن اتاق پذيرايي شما دارد. ما در اين مطلب سعي کرده ايم عکس هاي متفاوتي از دکوراسيون اتاق پذيرايي سفيد که با رنگ هاي مختلف ترکيب شده است را براي شما به نمايش در آوريم تا با الهام گرفتن از آن ها طراحي موفقي براي اتاق پذيرايي خود داشته باشيد.
اتاق پذيرايي سفيد علاوه بر روشنايي، شادابي و جذابيت هميشگي داراي ويژگي هايي مانند قابليت ايجاد هارموني مناسب با انواع رنگ هاي سرد، گرم و خنثي است که امتيازي ويژه براي اين رنگ دلپذير به حساب مي آيد. شما مي توانيد به راحتي اتاق پذيرايي سفيد رنگ خود را بامبل هاي سياه به محيطي سياه و سفيد و جذاب تبديل نماييد و يا با استفاده از رنگ سبز و آبي اتاق پذيرايي سفيد خود را جذاب و پر هيجان نماييد رنگ هاي بنفش و قرمز نيز در کنار رنگ سفيد مي توانند محيطي پر انرژي براي شما به ارمغان بياورند.

ستفاده از کف پوش تيره دردکوراسيون اتاق پذيرايي سفيد مي تواند اتاق شما را بزرگتر جلوه دهد ضمن اينکه رنگ سفيد به نورپردازي اتاق پذيرايي شما نيز بسيار کمک مي نمايد در ادامه چند عکس زيبا از دکوراسيون اتاق پذيرايي سفيد را در منازل مختلف با هم مشاهده مي نماييم تا بيشتر از گذشته با هماهنگي مناسب سفيد و ساير رنگ ها دراتاق پذيرايي آشنا شويم.

در طراحي دکوراسيون اتاق پذيرايي سفيد مي توان از رنگ هاي پر انرژي و رنگ هاي جيغ نيز استفاده کرد تا محيطي جذاب و صميمي بين شما و ميهمانانتان برقرارشود.
منبع: چکاد