انتخاب کف‌بندی آشپزخانه متناسب با جیب

تصميم‌گيري در مورد انتخاب کف مناسب آشپزخانه، از مهمترين نکات به هنگام تعيين سبک چيدمان و دکوراسيون آشپزخانه است. اغلب افرد در انتخاب کفبندي آشپزخانه ممکن است اشتباهاتي رايج مرتکب شوند. انتخاب کفبندي مناسب براي آشپزخانه، تمام نماي آن را به کل تغيير مي‌دهد. با هم به چند رهنمود مدآنلايني در خصوص انتخاب بهترين کف بندي آشپزخانه نگاهي مي‌کنيم.
انتخاب کف آشپزخانه بايد متناسب با محيط زندگي شما باشد. سبک زندگي و بودجه مناسب در اين زمينه را نيز در نظر بگيريد. تحقيق را در رأس برنامه‌هاي خود قرار دهيد و پس از کسب اطمينان، نسبت به انتخاب مبادرت ورزيد. در اين زمينه توصيههاي مشاوران دکوراسيون حرفهاي را نيز از ياد نبريد. دکوراسيون منزل
اگر به دنبال کف بادوام و موثر هستيد، «مدآنلاين»، وينيل را به شما پيشنهاد مي‌کند که امروزه در سراسر دنيا به دليل قيمت مناسب و دوامپذيري بالا از آن استفاده مي‌شود. وينيل در کفبندي سراميکي و در بافت ها و الگوهاي مختلف موجود است.
کفبندي معروف ديگري که اين روزها از آن در اغلب آشپزخانه‌ها استفاده مي‌شود، کف چوبي لايهبندي است. مي‌توان کف آشپزخانه را با شکل‌هاي سنگي، چوبي و ساير نماهاي مطلوب لايه بندي کرد. به‌راحتي نصب شده و قيمت مناسبي دارد.

اگر به دنبال نمونه‌اي زيبا و در عين حال با دوام هستيد، کف‌بندي سراميکي پيشنهاد ديگر ما به شماست. کف‌بندي سراميکي بسيار چشمگير است و در رنگ‌ها و طرح‌هاي متنوع در بازار وجود دارد. از سراميک‌هاي کمرنگ و روشن در آشپزخانه‌هاي کوچک و سراميک‌هاي تيره در آشپزخانههاي بزرگتر مي‌شود از آن استفاده کرد.

اگر دنبال نمونه‌اي شيک و بي‌همتا هستيد، ما کفبندي سنگي را به شما پيشنهاد مي‌کنيم. البته همواره بايد به ياد داشت که کف‌بندي سنگي، هم بسيار گران و هم مراقبت از آن دشوار است.
کفبندي چوبي و پارکت از جمله مقاوم‌ترين کف بندي‌ها در مقايسه با ساير موارد گفته شده است.
به هنگام انتخاب هر نوعي از کف بندي آشپزخانه بايد علاوه بر زيبايي، جنبه دوام پذيري آن را نيز در نظر بگيريد. يک کفبندي مقاوم بايد همچون يک بزرگراه پر تردد باشد که بتواند هر گونه ضربهاي را تحمل کند. به‌عنوان نکته آخر، بايد گفت کف‌بندي مات باعث کوچکبهنظررسيدن فضا و کف‌بندي براق و شفاف باعث بزرگ‌نمايي آشپزخانه شما خواهد شد.

مترجم: نازنين محمدي

www.dabi.ir/nt