انواع میز آینه ای و کاربردهای آن ها در منزل و محل کار

 يک قاعده کلي و بسيار مرسوم بين طراحان اين است که آينه‌هاي بزرگ اگر به درستي نصب شوند، با ايجاد توهم بُعد، عمق فضا را بيشتر جلوه مي‌دهند و همچنين فضا را روشن و درخشان‌تر مي کنند. اين موضوع کاربردهاي مختلفي دارد مثلاً در اتاق‌هاي کوچک با استفاده از آينه مي‌توانيد هم ارتفاع و هم عمق اتاق را بيشتر نشان دهيد. 

يکي ديگر از کاربردهاي آينه حذف اشيا و وسايلي است که جذابيت بصري ندارند، با روش شناورسازي مي‌توان آينه‌ها را به نوعي تعبيه کرد که برخي وسايل محيط به ندرت به نظر بيايند اين تکنيک در دستشويي‌ها کاربرد بيشتري دارد.
 
براي سفارش انواع ميز اينه اي و آگاهي از قيمت ميزهاي آينه اي با اردلان گلس تماس بگيريد.
 
 
ميزهاي آينه اي مانند قالب ميزها انواع مختلفي دارند که بسته به نياز خود و نظر طراح دکوراسيون داخلي مي‌توانيد اقدام به تهيه آن‌ها کنيد:
 
1- ميز عسلي آينه اي
مشابه ميزهاي عسلي رايج که در ذهن داريد، با اين تفاوت که سطح آن از آينه است و ممکن است در برخي طراحي‌ها اين آينه کاري تا پايه‌ها نيز ادامه داشته باشد. اغلب روي آن تلفن، مجسمه، گلدان‌هاي کوچک و... قرار مي‌دهند. توجه کنيد در صورتي که براي پذيرايي از مهمانان خود از ميز عسلي آينه اي استفاده مي‌کنيد حتماً از تميز و براق بودن آن اطمينان حاصل کنيد.
 
2- ميز جلو مبلي آينه اي
در قسمت پذيرايي و نشيمن هر خانه اغلب يک ميز جداگانه براي قرار دادن ميوه، شيريني، شکلات و... وجود دارد، اگر اين ميز را آينه اي انتخاب کنيد شوه بيشتري به محيط پيرامون بخشيده‌ايد.
 
3- ميز وسط مبل آينه اي 
دسته ديگري از ميزها وجود دارند که قابليت استفاده به عنوان يک ميزناهارخوري کوچک را دارند، پس اگر تمايل داريد وعده غذايي خود را با انعکاس نور آينه ميل کنيد اين گزينه براي شما ايده‌آل خواهد بود.
 
4- ميز تلويزيون آينه اي
از منظر اصول طراحي دکوراسيون داخلي تلويزيون‌ها مي‌توانند داخل کتابخانه، روي ديوار يا روي ميز تلويزيون قرار گيرند؛ اگر دنبال يک ميز تلويزيون خاص هستيد نوع آينه اي آن پيش روي شماست.
 
5- باکس آينه اي
ست‌هاي روشويي در حمام و دستشويي به همراه کابينت‌هاي براق معمولاً در رنگ‌هاي سفيد، نقره‌اي و طلايي استفاده مي‌شود، که نوع طلايي رنگ آن در هتل‌ها و رستوران‌هاي بين المللي رايج‌تر است.
 
6- کنسول آينه اي
چه کسي مي‌تواند ادعا کند که قبل از خارج شدن از منزل جلو آينه خودش را بررسي نمي‌کند؟ يک کنسول به شکل آينه اي و قدي شما را جذاب‌تر نشان مي‌دهد و اعتماد به نفس بيشتري به شما مي‌دهد.
 
 
ساخت ميز آينه اي در طرح هاي متنوع
علم طراحي با خلاقيت عجين شده است، از اين رو مدل‌ها و ايده‌ها و سايزهاي مختلفي از ميزهاي آينه اي دائماً توسط مهندسان طراحي و توليد مي‌شود. ساخت ميز آينه اي نياز به مهارت بالا و ابزارآلات پيشرفته جهت کار با آينه دارد، شما در اردلان گلس از جديدترين و به روزترين طراحي‌ها و ساخت‌هاي اخير مطلع خواهيد شد و امکان ثبت سفارش محصول را خواهيد داشت.