دکوراسیون خانه گرم برای فصل پاییز

در فصل پاييز دکوراسيون خانه بايد خيلي گرم و خاص باشد. چگونه مي توانيم دکوراسيون منزل خود را در فصل پاييز دکوراسيون گرم انتخاب کنيم؟
تغيير چيدمان خانه زماني که قطار زندگي دوباره در ايستگاه رنگ به رنگ شدن فصل‌ها توقف مي‌کند و چهره طبيعت رنگي متفاوت به خود مي‌گيرد، ضروري است تا با اين تغيير، فضاي گرم و صميمي خانه چند برابر شود.
از آنجايي که اکثر افراد در فصل سرما ترجيح مي‌دهند روزهاي تعطيل و اوقات فراغت‌شان را در خانه سپري کنند و گشت و گذار در طبيعت و فضاي خارج از منزل کاهش پيدا مي‌کند، به وجود آوردن تغييراتي هرچند کوچک در خانه، لحظات زيباتري را براي مهمانان و افراد خانه فراهم خواهد کرد. کاغذ ديواري

با طراحي داخلي و ايجاد تغييرات کوچک در خانه مي‌توان‌ هيجان بزرگي را خلق كرد و بدون صرف هزينه‌هاي کمرشکن، روزمرگي‌هاي زندگي آپارتمان‌نشيني را دور زد و در فضاهايي هرچند نقلي و کوچک، از بيشترين ميزان هنر آرايي و خلاقيت استفاده کرد.


دور زدن غم‌ها با فن‌هاي ساده
حتما تا به حال براي شما هم پيش آمده که در خانه احساس غم و دلتنگي کنيد. اين حالت مي‌تواند ناشي از افسردگي‌ فصلي ناشي از تغيير در وضعيت تابش نور خورشيد يا کوتاه شدن طول روز باشد. اين حالت‌ها با استفاده از رنگ و نور درماني در چيدمان خانه قابل کنترل اند. بين ديوارها و مبلمان کمي فاصله بگذاريد. اين فاصله باعث مي‌شود کمتر احساس دلزدگي کنيد. اگر قاب عکسي داريد که ساختار درخت دارد، با برگ‌هاي رنگي خشک يا تازه قاب عکس‌هاي خالي را تزئين و آنها را روي ديوار يا طاقچه خانه نصب کنيد.
وسايل اضافي و دکوري بيش از حد و بدون استفاده را در اتاق قرار ندهيد. در صورت نبود دسترسي به برگ‌هاي طبيعي از انواع مصنوعي آن استفاده کرده يا از مقواهاي رنگي يا پارچه براي ساخت برگ کمک بگيريد. جا تخم مرغي‌ها گزينه مناسبي براي قرار دادن ميوه‌هاي کوچک خشک شده و تزئين قفسه‌هاي دکوري به شمار مي‌روند. سبدهاي حصيري را با کلاف‌ها يا نمدهاي رنگي پر کنيد و داخل اتاق‌‌نشيمن بگذاريد.

از تکه پارچه‌ها براي تزئين درها يا درست کردن روميزي، جاجورابي و دستمال سفره‌هاي نو استفاده کنيد. با طراحي دانه‌هاي برف روي پارچه‌هاي سفيد رنگ و تکه‌دوزي يا چسباندن آنها روي پارچه‌هايي که رنگي متضاد دارند، به استقبال دکوراسيون زمستاني خانه برويد.

در روشي ديگر مي‌توانيد از نخ کاموا با رنگ سفيد براي درست کردن دانه‌هاي برف استفاده کنيد. علاوه براين با سوزن‌هاي بافتني يا قلاب، برف‌هاي کاموايي را روي پارچه يا مقوا متصل کرده و از آنها براي درست کردن کارت تبريک يا دستمال سفره ويژه مهماني‌هاي فصل استفاده کنيد.