چگونه در دکوراسیون داخلی منزل از آینه‌ها استفاده کنیم؟

 شیشه و آینه عناصری هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی منازل درخشش و جذابیت بی حد و وصفی ببخشند. حضور هر کدام از آن ها می تواند چشم ها و توجهات را به خود جلب کند، خلاصه آن که این دو متریال چه با هم چه به صورت جدا قدرت آن را دارند که در دکوراسیون داخلی منزل تان غوغا به پا کنند. در این مقاله به  کاربردهای شیشه های رنگی لاکوبل و آینه کاری های مدرن در دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

 

۱. آینه کاری مدرن در دیوار اتاق نشیمن 
اتاق نشیمن بهترین فضا برای قرار دادن این آینه کاری های مدرن در دکوراسیون داخلی هستند، چرا که این فضای جذاب فضایی است که بیشترین اهمیت و استفاده را در بین فضاهای داخلی خانه دارند. شما از مهمان های تان در این اتاق پذیرایی می کنید پس خوب است که در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تان یک نقطه عطف ایجاد کنید تا مهمان ها شگفت زده شوند. آینه کاری های مدرن در این کار بسیار خبره هستند. 
 
۲. آینه کاری مدرن و ترکیب آن با کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی 
آینه کاری مدرن را می توان در سرتاسر دیوار اجرا کرد یا نه می توان با آن ها مانند یک تابلو هنری برخورد کرد، یعنی این که فقط یک قسمت دیوار را به اندازه یک تابلو آینه کاری کنید. کارشناسان و طراحان شرکت شیشه و آینه اردلان معتقدند اگر این کار را کردید می توانید در پشت آینه ها از کاغذ دیواری های جذاب استفاده کنید صرفا برای این که این آینه کاری های مدرن بیشتر به چشم بیایند. 
۳. شیشه های رنگی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی 
در بعضی از فضاهای داخلی منزل استفاده از آینه ها خیلی مرسوم نیست مانند آشپزخانه ها؛ اما می شود در این فضاها به جای آینه از شیشه های مدرن استفاده کرد که رنگ های جذابی دارند و به شما اجازه می دهند آن ها را با هر رنگ آشپزخانه ای ست کنید. به گفته کارشناسان صنایع شیشه و آینه اردلان گلس این شیشه ها ضد خش و ضد حرارت هستند و می توانند به عنوان درب کابینت آشپزخانه و حتی در دیوار بین دو کابینت هم مورد استفاده قراربگیرند. 
۴. آینه کاری مدرن به عنوان پارتیشن فضایی در دکوراسیون داخلی 
از آینه کاری مدرن می توان به عنوان دیوارهای جدا کننده فضایی یا همان پارتیشن ها استفاده کرد. این هم یکی دیگر از ترفندهای دکوراسیونی است که به وسیله آن می توان به خانه و دکوراسیون داخلی آن جذابیت و درخشندگی اضافه کرد. 
۵. آینه کاری و شیشه مدرن در طراحی فضای بیرونی خانه 
این شیشه ها می توانند در طراحی فضای بیرونی خانه هم مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال این شیشه ها می توانند به عنوان در ورودی تراس و بالکن استفاده شوند. مقاوت این شیشه ها بسیار بالا است و شما می توانید از کیفیت و قدرت آن ها مطمئن باشید. حتی به عنوان پنجره هم می توان از این شیشه های مدرن استفاده کرد. 
۶. آینه کاری مدرن در راهرو و ورودی خانه 
یکی دیگر از کاربردهای این آینه کاری های مدرن؛ تزیین دیوارهای خسته کننده راهرو ها و ورودی خانه است. این فضاهای مهجور همیشه به چیزی احتیاج دارند که آن ها را از یکنواختی و کسل کنندگی نجات دهد. به نظر من که این آینه کاری های مدرن دقیقا همان راه حل نجات بخش است. 
 
برای دیدن نمونه کارهای بیشتر این گروه و دست یابی به اطلاعات تماس آن ها می توانید به سایت شیشه و آینه اردلان گلس مراجعه کنید.