دکوراسیون داخلی اتاق هتل با رنگ های بسیار شاد و متنوع

طراحي و تزيين دکوراسيون داخلي اتاق هتل يکي از مهم ترين بخش هاي ساخت يک هتل شيک و چند ستاره است. همه مي دانيم که وجود يک هتل زيبا چقدر مي تواند براي يک شهر مناسب باشد و در کنار ساختمان ها و سازهاي تاريخي جلوه اي تازه اي به آن ببخشد. شهرهايي که قدمتي تاريخي دارند مي توانند با اضافه کردن هتل هايي مدرن و امروزي، ترکيب جالبي را با بافت قديمي شهر ايجاد کنند. در طراحي داخلي مدرن معمولا از الگوهاي بروز در دکوراسيون استفاده مي شود مانند کاغذ ديواري هاي مدرن، فرش و قالي مدرن، کاشي ها و سراميک هاي مدرن و … . کاري که دقيقا توسط هتل زير در يکي از شهرهاي تاريخي اوکراين به بهترين شکل انجام شده است.

معماران درباره نوع طراحي داخلي ويژه اين هتل، منبع ايده گيري خود را همين تقابل بافت مدرن و تاريخي شهر اعلام مي کنند. به راستي تجربه اي که از زندگي در فضاي يک شهر تاريخي با حضور عناصر فوق مدرن و ترکيب آن با زندگي روزمره و عادي مردم شهر ايجاد مي شود، بي نهايت جالب و خاطره انگيز خواهد بود. (طراحي داخلي آپارتمان مدرن با تم رنگي تيره در سال ????)

هتل مورد بحث هشت طبقه بوده و طراحان سعي کرده اند در گوشه گوشه اين ساختمان از معماري جالب توجه و نويني استفاده کنند که منبع خود را مستقيما از زندگي شهري امروزي گرفته است. رنگ هاي درخشان و روشني که در مبلمان و زمينه دکوراسيون اتاق ها بکار رفته در کنار عناصر چوبي و همراهي نورپردازي بسيار ويژه با اشکال عجيب و منحصر بفردشان توانسته اند محيطي بي نهايت انرژيک، شاد و فراموش نشدني پديد آورند. حتما شما نيز با من هم عقيده خواهيد بود که سفر به چنين شهري و اقامتي چند روزه در چنين هتلي تجربه اي منحصر بفرد و خاطره اي فراموش نشدني برايمان رقم خواهد زد.
منبع: اتاق