دیوار پوش pvc مناسب منازل و محیط های تجاری

ديوار پوش pvc يکي از المان ها جديد و البته زيبا در دکوراسيون داخلي است که تغييرات چشمگيري در نماي خانه بوجود مي آورد. در صورت استفاده درست از ديوارپوش هاي pvc، بطوريکه در هماهنگي کامل با دکوراسيون داخلي باشند، محيطي بسيار شيک توأم با آرامش و دلگرمي در خانه ايجاد مي شود که کمتر عنصري مي تواند جاي آنرا بگيرد. همانطور که مي دانيد پوشش ديوار يکي از مهم تزين عناصر در تزيينات داخلي است و در زيبا شدن دکوراسيون منازل و محيط هاي تجاري بسيار تاثير گذارند. کاغذ ديواري

طرح اصلي ديوار، سقف و کفپوش منزل و يا محيط کار بايد به دقت طراحي شوند چرا که به راحتي تغيير پذير نيستند و شما نمي توانيد مانند مبلمان ها هر وقت که خواستيد به آساني تصميم به عوض کردن آنها بگيرد، بعلاوه زمان بر و پر هزينه نيز هستند. بطور کلي ديوارپوش ها را مي توان به دو دسته خارجي و داخلي تقسيم کرد که از جنس هاي مختلفي مانند ديوارپوش چوب، سنگ، سلولوز و در نهايت pvc ساخته و توليد مي شوند. از لحاظ کاربردي ديوار پوش ها به سه دسته ديوارپوش هاي اداري، تجاري و مسکوني تقسيم مي شوند پانل هاي pvc در سطوح افقي و عمودي توليد مي شوند که در نوع عمودي بعنوان ديوار پوش نصب مي شوند. (مدل کفپوش سراميک و سنگ جديد و مدرن / طراحي داخلي منزل)

از ويژگي هاي ديوار پوش pvc مي توان به مقاومت در برابر رطوبت به ميزان ??? درصد، مقاوم در برابر حلالها و مواد شيميايي، مقاومت در برابر حرارت ?? درجه سانتي گراد، عدم اشتعال پذيري هنگام حريق، چگالي پايين نسبت به مصالح مشابه، انعطاف پذيري بالا، بدون خوردگي، عايق حرارات و برودت به ميزان قابل توجه، عايق صوت و در نهايت قابل شست و شو بودن با مواد شوينده براي محيط هاي بهداشتني اشاره کرد که تمامي اين ويژگي ها استفاده از پانل هاي pvc در سقف و ديوار را بسيار سودمند و ايمن مي کند.