ترفند جا دادن وان و جکوزی در حمام های کوچک

در حمام هاي کوچک هم مي توان از تجهيزاتي مانند وان و حتي جکوزي ها هم استفاده کرد، به شرط آن که ترفندهاي دکوراسيون منزل را بلد باشيد. بايد بدانيد چگونه وان، کابين دوش و جتي جکوزي ها را در حمام جانمايي کنيد تا بتوانيد از وجود آن ها بهره مند شويد
يکي کردن فضاي دوش و وان ها
يکي از راه هاي استفاده ازتجهيزاتي مثل وان در حمام هاي کوچک، يکي کردن آن ها با ديگر عناصر است. مثلا مي توانيد وان را درست زير دوش قرار دهيد، با اين کار ديگر نيازي نيست تا براي دوش ها کابيني جدا در نظر بگيريد.
وان هاي سفارشي براي حمام هاي کوچک
اگر نتوانستيد در بازار وان هاي مناسب حمام تان را پيدا کنيد، چاره آن اين است که يکي از آن ها را براي حمام تان سفارش دهيد.
جکوزي در حمام هاي کوچک
شما مي توانيد به جاي وان ها، از جکوزي استفاده کنيد. طول وان ها معمولا با طول بدن يک انسان بالغ برابري مي کند(به غير از وان هاي سفارشي)، اما جکوزي ها مي توانند فضاي کمتري را اشغال کنند. حتي در بعضي موارد در کنار اين جکوزي ها مي توان کابين هاي دوش هم در نظر گرفت.
وان هاي قفسه دار
اگر فکر مي کنيد که با گذاشتن وان در حمام هاي تان ديگر جايي براي کمد ها نداريد، بايد بگويم که اين راه هم چاره اي دارد. شما مي توانيد از وان هايي استفاده کنيد که در زيرشان فضايي کمد مانند وجود دارد. با اين کار مي توانيد يک نشان را با دو تير بزنيد.
وان ها و دوش هاي کابين سه گوش
اين نوع وان ها و دوش ها را به سه گوش معروف هستند و کاملا به درد فضاهاي کوچک مي خورند، البته خود اين نوع وان ها نيز داراي ابعاد واندازه هاي مختلفي هستند که شما با توجه به ابعاد حمام هاي تان مي توانيد نمونه مناسب را سفارش دهيد.
اختلاف سطح در حمام هاي کوچک
براي جاگذاري تجهيزات در حمام هاي کوچک مي توانيد از اختلاف سطح استفاده کنيد، اختلاف سطح به شما کمک مي کند تا بتوانيد تجهيزات و وسايل بيشتري را در حمام هاي کوچک تان جا گذاري کنيد
حذف درب کابين دوش و وان
اگر عرض حمام شما ?.? متر است بي شک فقط براي يک توالت و يک وان کوچک جا دارد. پس در چنين حمام کوچکي به جاي استفاده از در از يک صفحه شيشه‌اي در قسمت دوش‌گرفتن استفاده کنيد تا هم آبي به بيرون نريزد و هم آزادي عمل بيشتري داشته باشيد.