آپارتمان کوچک با بکارگیری ایده های مدرن و ساده

وقتي خانه اي کوچک داشته باشيد، طبيعي ترين عکس العمل، بهره بردن حداکثري از فضاي موجود و ايجاد دکوراسيوني دلپذير، دلباز با استفاده از رنگ هاي روشن و خنثي در خانه است. اما طراحي داخلي آپارتمان کوچکي که در اين مطلب قصد معرفي آنرا داريم دقيقا روشي برعکس گفته بالا را در پيش گرفته است. اتاق نشيمن اين آپارتمان از طراحي بسيار ساده و مدرن استغاده مي کند اما در مقابل از رنگ مشکي در بيشتر فضاي خانه استفاده شده است. رنگ مشکي در فضاي داخلي از لحاظ بصري بيشترين تاثيرگذاري را داشته و بيشتر توجهات به خود جلب مي کند.

ديوار مشکي در اتاق نشيمن از ترکيب کاغذ ديواري و رنگ تشکيل شده و تمام قسمت هاي آن به کمد لباس و کابينت هاي ذخيره سازي تخصيص داده شده است. بهر حال چيزي که فضاي کوچک از همه بيشتر به آن احتياج دارد، فضاي ذخيره سازي است تا دکوراسيون خانه هميشه مرتب، منظم و جادار باقي بماند. (مدل کمد اتاق خواب در دکوراسيون هاي کلاسيک، مدرن و امروزي)
همانطور که در عکس ها مشاهده مي کنيد در دکوراسيون داخلي اين آپارتمان تا جاي ممکن از قرار دادن وسايل دکوراتيو و ابزار آلات مختلف، خودداري شده است. نشيمن خانه فقط شامل يک ست مبل راحتي کوچک در کنار يک ميز ناهارخوري بسيار شيک در رنگ خنثي و ميز چوبي است. ديوار چوبي که در پشت مبلمان قرار گرفته بعنوان يک پارتيشن هوشمندانه اتاق خواب را از نشيمن جدا مي کند. اين ديوار چوبي قابليت تا شوندگي دارد و هنگام جمع شدن اتاق خوابي دونفره بهمراه اتاق کار را که پشت آن پنهان شده نمايان مي کند. رنگ هاي مشکي، خاکستري و سفيد تنها رنگ هايي هستند که به صورت متداوم در دکوراسيون داخلي آپارتمان هاي امروزي مورد استفاده قرار مي گيرند. اما در کنار اين رنگ هاي خنثي از پاپ هاي سبز، آبي و قهوه اي نيز استفاده شده است.
منبع: اتاق