بهترین رنگ‌ها برای دکوراسیون منزل

در اين بخش از طراحي دکوراسيون براي شما دکوراسيون منزل ، اتاق نشيمن ، آشپزخانه ، حمام و سرويس بهداشتي رو با رنگ هاي مختلف براي شما آماده کرديم که با در نظر گرفتن رنگ اين بخش ها بهترين رنگ رو براي دکوراسيون منزل خود انتخاب نمايد ، با سايت دکوراسيوني در اين مطلب همراه باشيد. کاغذ ديواري

روش‌هاي زيادي براي استفاده از رنگ‌ها در يک فضا وجود دارد که با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد به فضا روح و جان دهيد. آشنايي با تاثير رنگ‌ها و استفاده از آن‌ در جاي مناسب يکي از اصلي‌ترين نکات در دکوراسيون داخلي است. رنگ‌ها به دو دسته گرم و سرد تقسيم مي‌شوند.
رنگ‌هاي گرم و سرد:
رنگ‌هاي قرمز، زرد و نارنجي در چرخه رنگ‌هاي گرم هستند و با افزايش آدرنالين موجب بالا رفتن فشار خون، افزايش تنفس و در ‌‌نهايت افزايش درجه حرارت و احساس گرما مي‌شوند.
رنگ‌هاي سبز و آبي در چرخه رنگ سردند، ضربان قلب را کم کرده، ماهيچه‌ها را ريلکس و دماي بدن را پايين مي‌آورند و حس سرما مي‌دهند.
قرمز: استفاده از رنگ قرمز در دکوراسيون خانه يک محيط خاص، زيبا، گرم و جذاب ايجاد مي‌کند. مي‌توانيد با استفاده از تزئينات مختلف از طيف قرمز و چند کوسن راه راه يا وسايل کوچک تزئيني به رنگ قرمز به منزلتان روح بدهيد.
منبع: تالاب