کاغذ رکودرز

کاغذ رکوردز در ابتدا گروهی متشکل از علاقمندان به رپ پارسی بود که در سال ۱۳۸۹ در ارمنستان تشکیل شد. اعضای اولیه این گروه را: حصین , صادق , پورنام و علی مجیدی تشکیل می‌دادند. که هم اکنون به آن ها بیگ رض ودانیال و محمد رضا شایع , تئو به عنوان اهنگساز نیز اضافه شده است حصین و صادق به عنوان رپکن، علی مجیدی به عنوان آهنگساز و پورنام به عنوان تنظیم کننده، آهنگساز و خواننده پاپ در این گروه فعالیت می‌کردند. حاصل کار این گروه آلبوم "صبح به خیر ایران" و تک آهنگ "اعتراف " از صادق و تک آهنگ "آینه" از حصین و پورنام بود. این گروه در سال ۱۳۹۰ و با جدا شدن و بازگشتن علی مجیدی و پورنام به ایران از هم پاشیده شد. بعد از فروپاشی گروه، کاغذ تبدیل به یک تشکل شد که تنظیم و ساخت موزیکهای اون با کمک تهیه کنندگان مهمان صورت گرفت.

بعد از آشنایی صادق با اندیش باباقربان (دی جی اندیش) رکورد، میکس-مستر و بعضی از آهنگسازی‌ها به عهده اندیش و کمپانی اساطید سپرده شد. دو آلبوم "کسی به نام خدا" و "سرباز خد" حاصل این همکاریست.

تک آهنگ سامی بیگی و حصین به نام "ببین کاراتو" و حضور حصین و صادق در دو آهنگ جداگانه در "آلبومِ ما ۲" با لیبل مشترک EMA منتشر شد. در بین این همکاری‌ها، احسان آذیش مدیر این کمپانی بر خلاف تعهدات مالی عمل کرد که باعث واکنش اعضا کاغذ شد.